Thursday, December 2, 2010

Anda Mahu Tahu?

Anda mahu tahu?

Kalau aku tengah menikmati makanan thai, aku tak ubah seperti seekor tupai jantan raksasa berbulu hijau bermata merah yang sedang sibuk memamah KLCC. Lapar dan rakus.

Anda mahu tahu?

Selepas memamah makanan thai tersebut, pusat aku seperti mulut Smiley yang sedang meng-smiling. Comel dan nakal.

Anda mahu tahu?

Sesiapa yang belanja aku makan makanan thai akan membuatkan abdominel muscle ku semakin sasa. Maskulin, tegap dan jantan.

Jadi?

Siapa nak belanja aku makan?

Sekian.
bunjut2kaler

8 comments:

  1. wacah ... jom deting mlm nierk!?

    ReplyDelete
  2. Anonymous 1 - aku blom cukup tua lg mau pegi ber taichi

    Anonymous 2 - jom deting! deting! (masakkan beger dgn hukduk skali)

    ReplyDelete
  3. kalau begitu dtg la meminang ... tibe?

    ReplyDelete
  4. ni mesti keje paiz ngan ena... takpun fiza ngan adib... takpun ezza ngan teddy... oit!!! tulih name la oit... haahhah!!!

    -emy-

    ReplyDelete