Monday, May 16, 2011

Mind-Blowing Examples of Photo Manipulation Art!

Memandangkan aku dah geli-geleman dengan post yang telah dipostokan ke dalam post sebelom ni sebelom post aku ni...aku telah mencari jalan ikhtiar agar bile aku bukak jer blog geng kiter ni aku tak kan nampak lagi gegambor yang geli-gelemat tu! besauuuu giler lak gambo cacaing feat. katak tu!! katak puru lak tuuuu! errrghhh..!~ serius xboleh blah! maka aku telah mencari gambo lain yang boleh aku tampalkan kat sini yang boleh mengurangkan geli dan rasa nak loyer. dan sekarang aku tak minum milo dah! err..tapi sardin aku baham lagi...haaha!
Enjoice gambo2 ni ok!


 
jangan la buat prangai x semenggah ni weii...~.~"...


57
jangan plak lepas ni ade berita mee ade campuran kulit ulau....


233832bjZ
errr..hurrmmm..."hey,you! meh sini! anda terpilih!"


mbpma-03
kepada kawan-kawan yang berstatus student jgn ler tiru cara ni kot ye pon nak meniru...


one_eyeland_bike_by_adam_taylor_23960
hati-hati ye bile korang pegi ambik gambo...kalo kene binatang haram tak ke nayer...


one_eyeland_garbage_by_davide_bellocchio_32145
aku rase bambam ade potensi buat keroje cenggini...hahaha!


thadlawrence1
cara yang paling up to date nak break up kott...










~zz~zzZzZZzzzzzz...~

3 comments:

  1. naiseeee...~!!!

    yg bambam tu ako stujuk...hehehe

    ReplyDelete
  2. aku suka semua nye...tp paling suka yg last nierk....

    ReplyDelete
  3. oit ape kes aku lak kna

    ReplyDelete