Thursday, October 28, 2010

tarikh tunang saye... (^_^)

berita terkini...

memandangkan masih ade lagik ahli itiut yang kompius dan ternganga-nganga tentang tarikh pertunangan salah sorang ahli itiut yang comel lagik hebat... cik emy mislan... maka dengan ini... diumumkan...

SETELAH DIPERKENANKAN OLEH PENYIMPAN MOHOR BESAR ENCIK MISLAN DAN ISTERI SERTA ENCIK KAMARUZAMAN DAN ISTERI, DAN PUAN NORHAYATI DAN SUAMI... MAKA DENGAN INI DIUMUMKAN... TARIKH PERTUNANGAN CIK EMY MISLAN DAN ENCIK AMIR AIZAT ASSYUWARI JATUH PADA: -

jeng jeng jeng~~~ (bace dengan nada saspen dan berdebar-debar)...

27 NOVEMBER 2010... BERSAMAAN DENGAN 20 ZULHIJJAH 1431... DI ALAMAT NO:6, JALAN PULASAN 4/6B, SEKSYEN 4, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN...

err... tang kalendar Islam tuh aku tak sure betul ke tak... tapi rase-rase nyerk camtuh la...

dengan ini... segala hormatnye... anda semua dijemput hadir bagi memeriahkan lagi suasana majlis... tambahan pula... saye rase agak cuak dan berdebar-debar menunggu saat disarungkan cincin oleh bakal mak mentua... eheee ihikk... (gelak gatal sambil tersipu-sipu malu)...

kehadiran anda semua sangat-sangat diperlukan (lebey-lebey lagik ahli perempuan itiut), di mana saye mungkin memerlukan beberapa tips dari anda semua... seperti contoh... bagaimana cara duduk bersimpuh dengan betul di hadapan bakal mak mentua... apakah reaksi muka yang wajar dipaparkan tatkala cincin disarungkan ke tangan... adakah saya perlu tersipu-sipu malu sambil tertunduk... atau saye hanye perlu buat muke selamba rock kapak... bagaimanakah cara untuk menghulurkan tangan dengan sopan dan berhemah sebelum kejadian sarung cincin bermula... semua tips ini hanya akan diketahui semasa sesi gusip-gusip liar di dalam kamar indah saye...

majlis dijangka bermula sejurus selepas solat zohor... keluarga pihak lelaki dijangka hadir dalam pukul 2.00++ petang cenggitu la... tapi disarankan korang boley datang lebey awal... ini kerana saye tamo anda terlepas saat-saat penting dalam idup saye sebelum menapak satu langkah ke gerbang perkahwinan...

ohoii... saye nerbes...

dan diharap anda semua tidak pulang awal... hal ini berikutan... setelah menjamu anda semua dengan pelbagai hidangan yang enak dan lazat... anda semua akan dikerah untuk membasuh pinggan mangkuk yang berlonggok di dapur... tak kire la walaupun ketika itu anda sedang memakai kebaya ketat sekalipun... bak kate omputeh... no excuse...

ok la... bab basuh pinggan tuh aku tipu jek... kang korang tamo datang plak... huhuhu~~!!!

sebarang pertanyaan sila hubungi saya di talian nombor enpon saye (+60122227298)... nombor tepon umah pun boley (+60355196267)... atau email saye shakii303@yahoo.com... atau mesej saye kat pesbuk http://www.facebook.com/emyslan... atau pandai-pandai la korang nak carik saye camana... saye tak hilang ke mana... jangan risau...

ingin diingatkan sekali lagi... KEHADIRAN ADALAH WAJIB... sebarang rayuan / surat-menyurat / mc / EL / surat mahkamah / surat ketua jabatan / surat dekan tidak akan dilayan...

sekian... terima kasih...

yang benar...
-emy mislan-

7 comments:

  1. huhuhu wajib pulak....ko dok bersila jek emy dpn mak mentua -Bambam-

    ReplyDelete
  2. hohohoh....kami akan datang punyer..~!!!silap2 kitorg tido umah ko...hahaha - nut-

    ReplyDelete
  3. hahahaha ... emy mmg nmpak kiut laa kt atas tue .. wat je laa muke gitu time nebes tu emy ... hohoho ..
    -fz♥

    ReplyDelete
  4. oit... tido jek la umah aku... lagik best!!! yeayyy!!! -emy mislan-

    ReplyDelete
  5. aku takde time tu..kan aku kata aku balik kg jenguk adik2 aku...huwaahhhhh...(gelak mcm setan)tp aku akan usahakan jugak mcm ne nnti...ayu~

    ReplyDelete
  6. kan aku kate aku period kehkehkeh (gelak mcm jin lapo) -Bambam-

    ReplyDelete
  7. oit2... kehadiran wajib weh...!! bawak skali adik2 korang.. sape2 period aku banyak pad... cakap jek nak jenama hape... kaakkkkak!!! -emy mislan-

    ReplyDelete