Wednesday, March 16, 2011

Japan Tsunami : Tears and fears - Pray For Japan...

Speechless aku tengok gamba-gamba ni...sedih usah cakap laa..lepas berlaku gegaran kene tsunami...semua punah ranah,hancur berkecai....tapi hancur lagi hati dorang yang mengalaminya..






(sewaktu gempa bumi..)

tsunami injapan




A giant whirlpool swirls off the coast of Japan near a port in Oarai, Ibaraki Prefecture after the
Japan earthquake on Friday 11..

tsunami injapan

tsunami injapan

tsunami injapan

tsunami injapan

tsunami injapan

tsunami injapan

tsunami injapan


Japan Tsunami















4 comments:

  1. Dasat giler~!!!...sesungguhnya Allah itu Maha Kuasa...

    ReplyDelete
  2. kan .... meremeng semua bulu bulu aku yg ade nierk ..

    ReplyDelete
  3. Ako dah meleleh airmata tengok..~!!sbb ako membayangkan ako kat sane pada saat ketika kejadian..~!! Ya Allah buat ako insaf sekejap...huhu

    ReplyDelete
  4. aku tak tau nak cakap ape..aku tak tau sama ada aku boleh bertahan atau kuat bile di duge mcm tu..

    zz

    ReplyDelete