Wednesday, November 24, 2010

buku


ini la buku yang sedang aku baca sekarang .. terima kasih kat ayen yang sudi pinjamkan aku buku nierk .. err sorry ayen .. lama sangat aku pinjam buku ni .. nanti dah habis baca aku bagi balik yer .. sebenarnya suku pon aku tak baca lagi .. hehehe .. sekarang ni macam bz gila .. siang-siang pasti laa kat opis .. memang takde la nak membacanya .. kat umah pulak sibuk basuh baju, sidai baju, lipat baju, iron baju (ni semingu sekali ja) pastu adik-adik ni semenjak mak aku berada kejauhan nierk .. suka nya la bertanya .."fiza, kau tak masak ke?" arh aku masak bukan sedap pon .. nk gok suh aku masak .. "ha ye lar sok sok aku masak" aku jawap .... pastu da masak sure duk ngadap pc .. bukan 5 min ke 15 min .. tp 2 ke 3 jam mengadap menda tue .. layan fb la, duk main game Mafia Wars la, duk skodeng page org la .. bace beloq org .. tengok gambar sikit-sikit .. pastu kalau rajin uplord la gambar yang masih tak di muat turun lagi tu .. pastu dah pening nengok gambar-gambar yang banyak tu .. aku tutup pc .. mandi,  menunaikan ibadah .. pastu tidur .. owh begitu buhsan life aku rupanya .. jadi moral of story  kat sini ....... aku harus mula membaca semula .. aku rasa otak aku da tepu, benak dan tidak berkembang dengan maju sekarang ini .... ada siapa-siapa nak bagi aku pinjam buku atau novel cinta tak?

fz

5 comments: