Tuesday, November 30, 2010

Emy & Ijat Satarn Bertunang

 
 
 
 
 

10 comments:

  1. Tahniah emyyyy n ijattt..!! aku doakan yg terbaik utk korang berdua..dipermudahkn segala urusan dan dpt mghadapi segala mcm bende dgn tenang...n always 'in love'...amin.

    ena.

    ReplyDelete
  2. pasni sape lak yg follow emy? adekah si dia yg berambut pjg? yg bertudung? atau berambut kerinting? kehkehkeh sama2 kte renung2kn.... -Bambam-

    ReplyDelete
  3. sape yg berambut panjang ...? yang bertudung atau yg berambut kerinting ...? atau yg memegang kemere .......? jeng jeng jeng ..

    fz♥

    ReplyDelete
  4. heheheh..semalat dehhhh emy n ijat..~!!!!yg lain tu tggu ape lagi..cecepat la....hehehehe.

    ReplyDelete
  5. selamat bertunang diucapkan kepada emy rahayu mislan dengan tunangnya amir aizat satarn..semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan seterunys ke akhir hayat....sabar dalam apa jua cabaran!!jia yo!!!
    ha, sape lagi oit lepas ni...cepat2 la...aku tunggu nierk...

    ReplyDelete
  6. sy sedang cari teman yg teristimewa .... erh erh .. maksud aku .. ngah kumpul duit .. tp nk nikah jerks .. save sket .. hoho

    ReplyDelete
  7. nikah jek la trus, sama mcm idea aku la -Bambam-

    ReplyDelete
  8. tp pasangan aku tk setujuk! -_-"

    ReplyDelete
  9. nikah trus!!! banyak benda ko kene pikir kang tunang2 ni... -emy-

    ReplyDelete