Saturday, December 18, 2010

bulan 7 bulan

memandangkan aku telah membekukan sendiri cuti aku sampai bulan tujuh 2011 di atas sebab-sebab tertentu yang insyaAllah akan terjadi semasa bulan tujuh tersebut yang mungkin akan mengakibatkan aku supaya tidak memakan mcD selama tujuh bulan atau aku perlu mengurangkan pengambilan makanan yang agak sedap dan berlemak agar dapat mengurangkan perlemakan  atau kebesaran yang berada di perut ini, dan juga sahabat-sahabat yang akan perjuang  untuk menambahkan ilmu di dade, maka saya di sini ...... telah memutuskan perancangan untuk berjalan-jalan sekitar Kuala Lumpur atau tempat-tempat yang berdekatan dengan rumah sahaja yang mungkin bagetnya tidak melebihi RM100.00 atau RM50.00 kot .... dan tempat-tempat tersebut adalah seperti berikut :-
  • Petrosains KLCC
  • Zoo Negara
  • Muzium Negara
  • Tugu Negara
  • Taman Rama-Rama
  • Taman Burung
  • Aquria
  • Sunway Lagoon (dah lama sgt nak gi nierk)
  • ATV Kemensah
  • Menara Kuala Lumpur
  • Seoul (erh salah masa)
  • Menara Berkembar Petronas (aku tak tau cam mana nak naik mende ni) 
  • Batu Caves
  • i City 
  • Bukit Cerakah / Taman Botani, Shah Alam
ini aja yang mampu aku ingat sekarang ni, yang lain nanti aku tambah .. aku ni  kan di besarkan je kt Kuala Lumpur, tapi banyak lagik tempat yang aku tak pergi rupanya .. hehehe .. tetapi jika tempat-tempat di atas tidak sempat di lawati, maka terpaksa la di tangguhkan kepada masa-masa yang akan datang.

fz

12 comments:

  1. sama2 aku pon xpg lg tmpt2 yg tertera itu -Bam-

    ReplyDelete
  2. nnt kite g together² yer ..

    ReplyDelete
  3. aku juga akn berdiet segala2 nya tahu depan....jimat mmbawa berkat!

    ReplyDelete
  4. bukan jimat membawa kebahgiaan? ter ter ter ..

    ReplyDelete
  5. ha??ha??
    naper kah???
    tempat2 lain...pusat sains(ader pameran dinasor sekarang),planetirium negara, muzium islam(hihihi), pavilion(hahaha), dan sebagainya..

    ReplyDelete
  6. dinasor sampe bile babe ....?? g soho layan sushi la .... kamon!

    ReplyDelete
  7. aku sgt berminat nak pegi aquaria,ATV and sunway lagoon.err...kalo ade ape2 plan sms aku yerk sume!

    ReplyDelete
  8. ko sapokah Anonymous? nk sms sapa?

    ReplyDelete
  9. eh lupe..sms aku..ena...

    ReplyDelete